מטרת השיעור | גילוי תבניות משחקי הטלפון החברתיים חשיבה ביקורתית – | |
עזרים נדרשים |
| |
מבנה השיעור | 5 דקות | חזרה על מה שנלמד בשיעור הקודם + ניקוד על שיעורי הבית |
20 דקות | דיון על עקרונות המשחק (1, 2, 3) clash of clans שניתן כשעורי בית.
| |
20 דקות | התקנה ומשחק ב candy crush | |
20 דקות | הצגת שאלת אמצע ונתינת זמן לפתרון השאלה + מילוי כרטיס משחק עבור clash royale.
שאלת אמצע : יש לכם חמש דקות לשלוח לי רשימה מסודרת של כל דמויות המשחקים (לא אנימה!) המופיעות בתמונה
| |
15 דקות | מה זה FPS ? דיון על ההיסטוריה של FPS והצגת סרטונים של ההתקדמות :
דיון, האם ניתן למצוא תבניות בין המשחקים למרות שעברו 40 שנה? | |
5 דקות | סיכום השיעור, מה למדנו וחלוקת נקודות | |
5 דקות | שיעורי בית לשיעור הבא, צפיה בשלושה סרטונים :
ומי שרוצה מוזמן להתקין פוקימון גו ולשחק |
a