מטרת השיעור | הבנת הכיוונים העתידיים של עולם משחקי המחשב האם יש משמעות לחומרה בעתיד? איך יראה העולם עם כאשר הדור שגדל על משחקי מחשב יוביל אותו | |
חומר רקע | ||
עזרים נדרשים |
| |
מבנה השיעור | 5 דקות | חזרה על מה שנלמד בשיעור הקודם |
20 דקות | דיון על המשחק של פוקימון גו. האם מציאות מדומה? האם מציאות רבודה? מהו הגורם החיצוני (הורים, רשויות) החדש שדחף/מנע את התפשטות המשחק? (בפועל רק דחף) למה? | |
20 דקות | חיבור קסדת האוקולוס קווסט + הקרנה על המסך ומשחק לפי תור | |
10 דקות | דיון, האם גם במשחקי VR נמצא תבניות? מילוי כרטיס המשחק לפוקימו גו ולקסדת ה VR | |
5 דקות | שאלת אמצע : כמה שיותר שימושים לתחום המציאות המדומה + מציאות רבודה בתחום התחבורה. סימולטורים ללימודים מציאות רבודה לתיקונים הוראות נהיגה על הכביש | |
20 דקות | דיון פתוח על איך לקחת את עולם הגיימינג לעולם הצבא המודרני.
| |
5 דקות | שיעור בית – התקנת המשחק Flappy Bird והכרזה על תחרות הניקוד הגבוהה ביותר עד השיעור הבא |