מטרת השיעור | הבנת סוגי משחקים קיימים ותבניות מקובלות בתחום המשחקים הבנת תפקידו של מנהל המוצר בכלל ובתחום המשחקים בכלל | |
עזרים נדרשים | ||
מבנה השיעור | 5 דקות | קישור לשיעור הקודם של יזמות במשחקי קלפים ודיון על דרך קבלת החלטות של יזמי המשחק.
|
15 דקות | דיון על המשחר FIFA
| |
20 דקות | שילוח התלמידים להתקין את המשחק Manor Matter. המשימה היא התקנת המשחק ובילוי של 15 דקות במשחק. כל אחד לעצמו ללא שיתוף בין התלמידים. מנצח : מי שהגיע לרמה הגבוהה ביותר בתום 15 דקות | |
15 דקות | דיון על התהליך אותו עברו התלמידים בהבנה והתקדמות המשחק. הסבר על מהם משחקי Hyper casual. האם מכירים משחקים דומים למשחק ? Candy crash ? Clash royal ? clash on clan. איזו תבנית אנו מזהים בין כל המשחקים הללו :
| |
20 דקות | אז מה בעצם עושה מנהל המוצר? 1, 2
| |
15 דקות | חזרה על פעילות התקנת המשחק והתקדמות עצמאית עם המשחק Leap day | |
10 דקות | אילו החלטות קיבל מנהל המוצר של Leap day? על אילו צרכים ולאילו משתמשים הוא כיוון? אילו שיפורים / שינויים / עדכונים כדאי יהיה לראות בגרסאות עתידיות? למה? | |
| ||
|
|