מטרת השיעור | בחינה ביקורתית של משחקי קלפים, הכרת נושא מימון המונים והשפעות הקהל בעידן המודרני הבנת המושג חשיבה ביקורתית | |
עזרים נדרשים |
| |
מבנה השיעור | 5 דקות | הקרנת הסרטון על ההיסטוריה של טאקי |
15 דקות | משחקים שני סיבובים של משחק טאקי | |
10 דקות | דיון על המשחק. האם המשחק טוב? למה הוא משחק טוב? מה כדאי לשפר במשחק? מהי השפעת הקלפים החדשים שהוצגו במשחק. האם מסובך היה להמציא את המשחק? | |
15 דקות | הקרנת סרטון הקיקסטארטר של חתולים מתפוצצים https://www.youtube.com/watch?v=OtREUajBwIQ הסבר על מה זה קיקסטארטר ודיון בכתה האם יצליחו לגייס את הכספים הנדרשים. למה כן ? למה לא? הצגת עמוד הקיקסטארטר והתוצאות https://www.kickstarter.com/projects/elanlee/exploding-kittens מעבר על חוקי המשחק. האם הם תורמים לאטרקטיביות של המשחק? מה לדעת התלמידים הסיבה שהגיוס היה כל כך מוצלח? האם היוצרים יתעשרו מזה (לא ממש…) | |
20 דקות | משחקים שני סיבובים של משחק חתולים מתפוצצים | |
10 דקות | הצגת חבילות ההרחבה של חתולים מתפוצצים. דיון : האם חבילות ההרחבה משפרות את המשחק? מה עוד כדאי היה להוסיף למשחק? | |
20 דקות | הצגת משחק קלפים אקטיבי (בלאגן או jungle spped) משחקים שני סיבובים של המשחק במה הם שונים מטאקי ומחתולים מתפוצצים? למי הם מתאימים יותר ? | |
5 דקות | הצגת המשחק מאנצקין – הסבר על הקונספט של המשחק ומשחקי הקרב/פנטזיה בכלל (פוקימון, יוגי הו, magic וכו) | |
5 דקות | סיכום ובחירת המשחק המועדף |