ניהול מוצר בתחום משחקי המחשב

משחק מובייל manor matters

 

מטרת השיעור

הבנת סוגי משחקים קיימים ותבניות מקובלות בתחום המשחקים

הבנת תפקידו של מנהל המוצר בכלל ובתחום המשחקים בכלל

עזרים נדרשים

  •  

מבנה השיעור

5 דקות

קישור לשיעור הקודם של יזמות במשחקי קלפים ודיון על דרך קבלת החלטות של יזמי המשחק.

  • איך לדעתם החליטו היזמים איזה קלפים להוציא בהרחבות – יצירתיות קבוצות ביקורת
  • האם אפשר להגדיר "תבנית של משחק" בטאקי ? עד כמה הוא שונה ממשחק האונו?

15 דקות

דיון על המשחר FIFA

  • האם המשחק מייצג תחום שלם? מה מאפיין את התחום? איזה משחקים דומים קיימים?
  • מה מאפיין את המשחק?
  • הצגת התפתחות הגרפיקה במשחק ה FIFA : https://www.youtube.com/watch?v=W-0Jta8nsF4
  • מיהו שחקן ממוצע ב FIFA ? האם אנחנו מסוגלים לאפיין אותו?

20 דקות

שילוח התלמידים להתקין את המשחק Manor Matter.

המשימה היא התקנת המשחק ובילוי של 15 דקות במשחק. כל אחד לעצמו ללא שיתוף בין התלמידים.

מנצח : מי שהגיע לרמה הגבוהה ביותר בתום 15 דקות

15 דקות

דיון על התהליך אותו עברו התלמידים בהבנה והתקדמות המשחק. הסבר על מהם משחקי Hyper casual. 

האם מכירים משחקים דומים למשחק ? Candy crash ? Clash royal ? clash on clan.

איזו תבנית אנו מזהים בין כל המשחקים הללו :

  • משחק קל להבנה – מכניקת משחק פשוטה
  • מטרה פשוטה
  • התקדמות קבועה – הצלחה והתפתחות
  • משחקים קצרים
  • הישגים, פרסים 
  • ממכר
  • קמפיין ברקע – לא מחייב
  • חינמי

20 דקות

אז מה בעצם עושה מנהל המוצר? 1, 2

  • האם משחק הוא מוצר?
  • הבנת המשתמשים והצרכים שלהם
  • ניהול תוכן המוצר
  • קביעת סדר עדיפויות

15 דקות

חזרה על פעילות התקנת המשחק והתקדמות עצמאית עם המשחק Leap day

10 דקות

אילו החלטות קיבל מנהל המוצר של Leap day?

על אילו צרכים ולאילו משתמשים הוא כיוון?

אילו שיפורים / שינויים / עדכונים כדאי יהיה לראות בגרסאות עתידיות? למה?

 

 

 
 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

צרו קשר